Türkiztoll

Színezd ki vele a hétköznapokat! :)

Kőfestés

- április 17, 2014

Új hóbortot találtam magamnak. 🙂 Szándékosan nem nevezem hobbinak, ugyanis ismerem magam. Hobbim nem sok van, hóbortom azonban annál inkább.

Van egy hálószobánk, amit nem használunk, csak amolyan vendégháló funkciót tölt be. Itt tárolom a „hóbortjaim áldozatait.” Vagyis az évek során felhalmozott összes dolgot, amit mindenáron meg akartam valósítani, majd néhány nap vagy hét után feledésbe merült. Ott van például egy szobabicikli, jó néhány festék és ecset és rajztábla és színes ceruzák és még egy mini trambulin is. Mentségemre szóljon, hogy a mini trambulint néhány napja elővettem és majd egy órán át ugráltam rajta, miközben vérlázító nótákat néztem és hallgattam a Youtube-on.

 szep ko

A többi cuccal azonban nem tudok mit kezdeni. És mivel tegnap írtam egy remekbeszabott bejegyzést a tavaszi nagytakarításról és lomtalanításról, épp itt az ideje, hogy megszabaduljak tőlük. A szobabiciklit mindenképp eladom és szétnézek a kreatív művészi dolgok között is, hogy minek kell örökre mennie és mi kap még egy esélyt.

De vissza az új mániámhoz. Néhány napja egy csodálatos képet találtam az internetet, nevezetesen a fent látható szépséges szívvel díszített, festett követ. Amint megpillantottam elfogott a vágy, az ihlet és a sóvárgás, erős késztetést éreztem, hogy magam is készítsek valami hasonlót. A dolognak csupán egy szépséghibája van, hogy soha nem volt semmi kézügyességem és ez a mai napig sem változott. Ez azonban nem fogja elvenni a kedvem a dologtól. Mert ha én egyszer valamit a fejembe veszek, akkor azt véghez is viszem.

Ennek megfelelően napok óta formás köveket gyűjtök a kiskutyámmal tett séták során, sőt vasárnap este még a kedvesem is kicsalogattam az óceánpartra, ahol megfuttattuk Mandy-t és én közben turpisul felhasználtam az időt és kavicsvadászatra indultam.

Sikerült is szert tennem egy-két szép példányra és azóta festéket is vettem, a fejemben pedig már jó néhány kép-, forma-, és színvilág kavarog, amiket szeretnék majd megörökíteni egy-egy kődarabon. Sosem lehet tudni! Van, akinek ez már szenvedély

Ha van egy hobbid, vagy akár hóbortod, azzal csak nyersz. Test, lélek, és elme egyaránt boldogságra és kielégülésre talál. És ami még fontos, hogy nekem mindig egyfajta meditáció is, ha azt csinálhatom, amit szeretek és persze ilyenkor általában magával ragad a flow, vagyis az áramlat-élmény is. Szerencsésnek mondhatom magam, mert rátaláltam, illetve visszataláltam az íráshoz. Ez már nem csak afféle hóbort, sőt a hobbinál is több, ez már szenvedély az életemben.

De ugyanilyen jót tesztnek a léleknek a pillanatnyi kis szeszélyek, boldogsághormont termelnek, legyenek akármilyen tiszavirág életűek is. Kalandra fel! Keressetek hóbortokat és hobbikat!

És persze szurkoljatok nekem, mert indul a legújabb hóbort-projekt, a kőfestés! Ha van kedvetek, csatlakozzatok 🙂

Reklámok

4 responses to “Kőfestés

  1. Bogcsilina szerint:

    Engem nagyon érdekelne egy “kreatív” post… Egyszer festettem kavicsot, de a fixálás nem sikerűlt jól. Úgy tudom a szalvétatechnika is működik a köveken. Érdemes lenne akrillal festeni és szalvéta lakkal lekenni?

    • manetti9 szerint:

      Akrill festéket vettem, biztos ami biztos 🙂 jó lenne megnézni egy profit hogy csinálja… Szerintem neked máris több tapasztalatod van, mint nekem 🙂
      Ismerem már magam és a kézügyességemet az ilyen dolgokat illetően 🙂 de nem zavar, a lényeg a szórakozás. hétvégén neki is látok! Ha belelendülök, akkor ígérem kutakodok még a témában és jön még több poszt is!

  2. Bogcsilina szerint:

    Jól van. Köszönöm.
    És jelentem: Csatlakozom !!!

Vélemény, hozzászólás?

