Türkiztoll

Színezd ki vele a hétköznapokat! :)

Újévi fogadalmak és egy aranyszínű léggömb

- január 9, 2015

Az újév napján biztosan megfogadtam, hogy az írásra fogok koncentrálni idén is és két nagyobb projektet is szeretnék véghezvinni, befejezni. Mindemellett rengeteg kisebb és nagyobb, fontosabb és kevésbé fontosnak tűnő fogadalmam is van. A hálanaplóm első oldalára most is feljegyeztem legfőbb céljaimat, de csakis a legfontosabbakat, csakúgy, mint tavaly. Mivel ez a technika az elmúlt évben is rendkívül jól működött, most is tökéletesen megbízom benne.

Most már tudom, hogy a leírt szónak micsoda mágikus ereje van. Ugyanolyan hatása van azonban a hangosan, hittel kimondott, szívből jövő szavaknak, kívánságoknak is. Épp ezért, hogy biztosra menjek, én szóban és írásban is kifejeztem erre az évre vonatkozó céljaimat és kívánságaimat.

Január elsején olyan szerencsés voltam, hogy találtam egy aranyszínű léggömböt, ami nagy valószínűséggel az előző éjszakai buli egyik túlélője volt. A csillogó ballont kimentettem fogságából és útjára bocsájtottam. Miközben ujjaim közül lassan kiengedtem a zsineget, hangosan kimondtam az új esztendőre és egy szebb jövőre vonatkozó céljaimat és fogadalmaimat. Aztán néztem, ahogy az aranyszínű léggömb magasabbra és magasabbra emelkedik és viszi magával az álmaimat és vágyaimat és a szabadság szárnyán együtt útra kelnek. Lehet, hogy kissé lányregényesen hangzik, de higgyétek el, fantasztikus érzés volt. Ha nincs olyan szerencsétek, hogy egy kósza lufi kerüljön az utatokba, akkor mindenképp vegyetek egyet, engedjétek fel a magasba és győződjetek meg róla személyesen is, hogy milyen felemelő érzés! Valahogy varázslatos hangulatot kölcsönöz és reményt ad, hogy a kívánságok igenis teljesülnek. Akár a fogadalmak listáját is rá lehet kötni a lufi zsinórjára, ha valakinek úgy tetszik.

girl-and-heart-balloon-16733

E rövid kis kitekintő után jöjjenek az én kisebb és nagyobb fogadalmaim és céljaim a következő évre és azután is:

  • Többet írni
  • Többet olvasni
  • Többet és még többet nevetni
  • Szeretni, szeretni, szeretni
  • Megőrizni a Karácsony szellemét egész évben
  • Többet adni
  • Megtanulni elfogadni
  • Tanulni, tanulni, tanulni
  • Tapasztalni
  • Egészségesebben étkezni
  • Apró dolgoknak örülni
  • A pillanatnak élni
  • Mosolyogni
  • Megragadni a pillanatot
  • Boldogságot csempészni saját magam és mások életébe is
  • Tisztelni és elfogadni
  • Saját magam tökéletesíteni
  • Akarni, hinni, remélni
  • Merni, merni, merni
  • Álmodni
  • Hálásnak lenni
  • És még egyszer szeretni, szeretni, szeretni!

Nagyon fontos, hogy az igazán komoly célok és elhatározások mellé határidőt is társítok. Hisz a határidő az a fajta csodamódszer, ami nélkül a tervek és célok csak ábrándok maradnak!

Ha bizonytalan vagy még, hogy mik is igazán a céljaid, akkor letölthetsz inspirációs naptárakat, naplókat, motivációs évtervezőket is, mindjárt kettőt is tudok ajánlani. Via vagy a Lélekpillangó oldalán is  találsz belőlük, mindkettő nagyon motiváló lehet, ha tanácstalan vagy.

Az új fogadalmak mellett nem felejtem el megtartani az eddigi jó szokásaimat sem, pl.

  • Hálanaplót írok
  • Beszedem a vitaminjaimat
  • Nagyokat sétálok
  • Motiváló könyveket olvasok és igyekszem elsajátítani, megfogadni a leírt tanácsokat

Te milyen fogadalmakat tettél?

Vélemény, hozzászólás?

