Türkiztoll

Színezd ki vele a hétköznapokat! :)

Hétindító zene

- július 8, 2015

A minap rákerestem youtube-on a Susanna – I’m crazy loving you című számra, csak mert eszembe jutott. Aztán megpillantottam egy válogatást, ami ötven hasonló dalt tartalmaz és mivel épp ráértem, belehallgattam a listába. Azon kaptam magam, hogy mindegyik számot imádom és nem tudom abbahagyni, végig kell hallgatnom mindet. Eszembe juttatták a 80-as, 90-es éveket, a gyermek-és kamaszkoromat.

Az egyik pillanatban sírtam, a másikban pedig nevettem. Eszembe jutott a kislány, aki imádta azokat az amerikai filmeket, amik egy különleges világot hoztak el és azt üzenték, hogy minden lehetséges. Eszembe jutott a gyermek, aki tudott és mert álmodni és olyan nagyon hitt benne, hogy bármi lehet, ami csak akar lenni. Eszembe jutott a kamasz, aki hitt az igaz szerelemben, abban, ami mások szerint csak a filmeken lehetséges.

Eszembe jutott a kislány:

  • aki barátnőivel fagyizik a nyári szünetben,
  • akinek semmi dolga nincs az égvilágon, csak a láblógatás,
  • aki félelem nélkül úszik az óriásinak tűnő Tiszában,
  • aki fiúkkal játszik a játszótéren,
  • aki egy szebb és jobb világról, egy távoli földrészről álmodozik,
  • aki a tévé előtt ugrál az MTV-t bámulva barátnőjével és a mikrofonként funkcionáló távirányítóba énekli hamisan és borzasztó kiejtéssel a legújabb dalokat,
  • aki arról álmodozik, hogy híres és gazdag lesz,
  • aki reménytelenül szerelmes.

Olyan jó volt visszarepülni, álmodozni és újra elmerülni egy kicsit a gyermekkor világában. Olyan sok erőt adott, feltöltött teljesen. Ennek megkoronázásaként még a Micsoda nőt is megnéztem, csak azért, mert a Roxette egyik klipjében épp ezt a filmet mutatják. Miért ne? Gondoltam. Szabadnapos vagyok, múltidéző zenék után jöjjön egy múltidéző film is.

Aztán úgy döntöttem elhozom ezeket a jó kis nótákat ide a blogra is, bízva abban, hogy titeket is megihletnek és nektek is legalább annyi kellemes percet és emléket szereznek, mint nekem.

Az ötven dalt tartalmazó mixet itt találjátok.

Melyik a kedvenced? Szerintem képtelenség választani.🙂

Neked milyen emlékek jutottak eszedbe?


Vélemény, hozzászólás?

