Türkiztoll

Színezd ki vele a hétköznapokat! :)

Kedvenc mantrám a tízmilliószorors napra

- július 20, 2015

Úgy gondoltam a mai tízmilliószoros napot ismét zenével ünneplem, a múltkori nagy sikerére való tekintettel. Akkor Bagdi Bella Imádok élni című számát posztoltam itt a blogon, ma pedig kedvenc relaxációs muzsikámat hoztam el, az Om mani pedme humot.

Régen nem vettem komolyan az ilyesmit és nem is állt szándékomban kipróbálni. Egyszer kellett azonban csak esélyt adnom neki és máris rájöttem, hogy milyen sokat mulasztottam azelőtt. Ez a zene engem teljesen megnyugtat, kikapcsol és fel is tölt egyben.

Azokon a napokon, amikor úgy érzem, hogy a szokásosnál feszültebb vagyok, magányosnak érzem magam, vagy szomorúnak, támogatásra, erőre, hitre és szeretetre van szükségem, akkor egyszerűen csak bekapcsolom meghallgatom ezt a mantrát. Már maga a zenehallgatás is sokat segít, de az igazi hatást akkor fejti ki, amikor én magam is bekapcsolódom. A mantra folyamatos ismételgetése egy másik világba repít, ahol béke van, nyugalom és biztonság. Aztán miután tíz, húsz vagy harminc percet töltök el így – attól függően, hogy mennyi időm van az adott napon- utána másik emberré válok. Eltűnnek, vagy teljesen eltörpülnek a problémák, békés vagyok és úgy érzem, hogy nincs olyan, amit ne tudnék megoldani. Ajánlom sok szeretettel nektek is ezeket a csodás dallamokat, próbáljátok kis, legalább egyszer!🙂


Vélemény, hozzászólás?

