Türkiztoll

Színezd ki vele a hétköznapokat! :)

Írtam ma már 7 oldalt?

- július 22, 2015

John C. Maxwell facebook oldalán találtam egyszer az alábbi fotót. Az ismert szónok, író és motivátor akkor is éppen könyvet írt. Ez nem olyan meglepő a jó öreg John esetében, hisz eddig már 68 könyve jelent meg. Elképesztő nem? Majdnem hetven könyv! Azóta talán el is érte a hetvenet.🙂

didiwrite

A képen látható szöveg csupán ennyi: Írtam ma már hét oldalt?

Elmondása szerint, amikor ír, ez a kép mindig előtte van, hogy emlékeztesse őt kitűzött céljára, hogy arra fókuszáljon és soha ne veszítse szem elől. Nem foglalkozik zavaró tényezőkkel, csak a feladatára koncentrál. Nem érdekli milyen fáradt, mennyi más teendője lenne még és bizony az ihletre sem vár ölbe tett kézzel. Rászánja minden nap azt a bizonyos órát, vagy órákat és addig nem áll fel az asztaltól, amíg nem teljesítette a napi penzumot. A lényeg a következetesség. Azt hiszem, igen sokat tanulhatunk ettől a nagy motivátortól, aki ilyen elkötelezett, szorgalmas és kitartó.

Hasznos lehet John módszerét követni és elkészíteni saját kis cetlinket, ami a mi egyéni célunkra vonatkozik. Lehet kicsiben kezdeni. Az a jó benne, hogy a szabályokat mi alakítjuk. Például az üzenet lehet a következő: Írtam ma már egy oldalt? Gyakoroltam a zongorán egy órát? Futottam ma két kilométert? Megtanultam 10 új szót egy idegen nyelven? Olvastam ma húsz oldalt? És így tovább… A lehetőségek száma végtelen, minden csak rajtunk múlik!

Te minden nap teszel a célodért?


Vélemény, hozzászólás?

