Türkiztoll

Színezd ki vele a hétköznapokat! :)

Vándorkönyv

- augusztus 21, 2015

Mindig is nagyon boldoggá tett, amikor sikerült beszerezni egy-egy könyvet, amire már régóta fájt a fogam. Ilyenkor mindig nagy boldogsággal töltött el, nézegettem, gyönyörködtem a borítójába és igen, elvarázsoltak a frissen nyomott, ropogós oldalak és az igazi újkönyv illat. Egy ideig úgy gondoltam, hogy ezeket az olvasmányokat úgy kell őriznem, mint holmi kincseket. A polcra tenni, néha gyönyörködni bennük és kéznél tartani, hogy bármikor fellapozhassam őket. Nemrég azonban megváltozott a hozzáállásom ezekhez a könyvekhez. Úgy gondolom, ha valami igazán jót és értékeset találunk, akkor azt meg kell osztanunk másokkal is, hogy ők is okuljanak, tanuljanak belőle, hasznát vegyék a benne leírtaknak, inspirálódjanak belőle, vagy éppenséggel ők is gyönyörködhessenek a borítójában és érezzék az illatát.🙂

still life in chiaroscuro: opened antique book, a swan feather and a red rose in a vase

Ehhez a felismeréshez elég volt legújabb kedvencemet kézbe kapni, amelyre már régóta vadásztam. Múlt héten írtam nektek erről a bizonyos könyvről, Hosszú Katinka írásáról, ami a Magyar Iron Lady címet viseli. Már akkor is elmeséltem nektek, hogy mennyi mindent kaptam ettől a könyvtől. Az energia szinte áradt belőle, az első oldaltól egészen az utolsóig. Igaz mese egy életről, egy sportoló történetéről, kudarcról, küzdelemről és sok-sok sikerről. Amikor olvastam, egyből azt éreztem, hogy ezt a könyvet mindenkinek olvasnia kell, vagy legalábbis olyan sok embernek, amilyen sok csak lehetséges. Ekkor döntöttem el, hogy vándorkönyv lesz az én kis új kedvencemből. Még csak az első néhány oldalánál jártam, de máris tudtam, hogy ez lesz a mű sorsa. Így hát bele is írtam az első oldalra egy üzenetet:

Vándorkönyv – így neveztem el ezt a könyvet. Már az első néhány oldal olvasása után éreztem, hogy ezt a könyvet minél több emberrel meg kell ismertetni. Hosszú Katinka kedves, mosolygós személyisége, hihetetlen kitartása és vasakarata példakép minden ember számára. Személyes történetén, kudarcain és sikerein keresztül mi is erőt meríthetünk a mi Iron Ladynk hitéből. Épp ezért olvasd el, majd add tovább ezt a művet egy olyan személynek, akinek épp most inspirációra, segítségre, motivációra van szüksége. Csak egy szabály van: Ne szakítsd meg a láncot! Add tovább a könyvet! Engedd, hogy áramoljon vele a hit, az erő és az energia. Ha nincs ötleted, küldd vissza nekem és én újra indítom a láncot. ( a végén megadtam a nevem és a címemet is).

Az én első választottam az anyukám, neki adtam a könyvet, hogy ő folytassa tovább ezt a láncot és ezennel rábíztam a vándorkönyv sorsát is. Ha tetszik neked a gondolat és szívesen csatlakoznál ehhez az akcióhoz, akkor tedd meg még ma! Nincs más dolgod, mint kiválasztani a kedvenc olvasmányodat és továbbadni egy személynek, akinek szerinted most nagy segítségére válhat az a mű. Írd bele a vándorkönyv üzenetét, illetve a neved és címed, hogy szükség esetén újraindíthasd a láncot. Ez szerintem sokkal több, mint például ha bemegyünk a könyvtárba és kikölcsönzünk egy könyvet. Ez jóval személyesebb, mert te magad adod oda a kiválasztott embernek és ez máris nagy segítség, ezzel bizalmat szavazol és jó szándékodat jelzed. Plusz egy csodás pozitív energiát is elindít, amit minden személy megtapasztalhat, akinek kezébe kerül a vándorkönyv. Mind átéljük, hogy adni és kapni egyaránt jó.

Te melyik kedvencedet választanád vándorkönyvnek?


4 responses to “Vándorkönyv

  1. Bogcsi szerint:

    Két hônappal a bejegyzésed utàn sikerült megszereznem a könyvet. Valôban annyira magàval ragadô, hogy másnap estig elolvastam. Fantasztikus volt! Tudom, hogy én magam is ûjra fogom olvasni. Meséltem rôla az Édesanyàmnak, ha leközelebb hazajutok elviszem neki a könyvet. Idôközben Katinka oldalát követve nagy örömmel olvastam, hogy hamarosan kijön a màsodik könyv. Sôt! Dedikálást is szerveznek a B.T. céggel együttmûködve.Lesz itt a közelemben is. Nagyon bízom benne, hogy eljutok az eseményre.

Vélemény, hozzászólás?

