Türkiztoll

Színezd ki vele a hétköznapokat! :)

Álmaim otthona

- szeptember 2, 2015

Sétáim során szeretek elmerengeni, gondolkodni, bámulni a természetet, vagy rácsodálkozni egy-egy kert, vagy ház szépségére. Szeretek néha elkalandozni is, vajon milyen lenne ott élni. Valami ilyesmiről írtam már nektek akkor is, amikor a meseházról számoltam be és megosztottam a tavaszi kertben készült képeket veletek. Jó néha elkalandozni, elrugaszkodni kicsit a valóságtól és álmodozni egy kicsit. Milyen lenne új házba, vagy lakásba költözni, hogyan rendezném be, hogyan alakítanám ki. Az a jó az effajta kis gondolati kitérőkben, hogy nem kell határt szabni magunknak. Amikor álmodozik az ember lánya, akkor mindent lehet. Akkor nem foglalkozik pénzzel, hitelkérdésekkel és egyáltalán a mocskos anyagiakkal. Ilyenkor egyszerűen csak hagyja, hogy sodorják magukkal a képek és ez olyan jó érzés… Elképzelhetünk egy helyes kis vityillót az óceán parton, egy eldugott faházat az erdő közepén, vagy egy egész palotát, ha úgy tartja kedvünk. Persze előfordul olyan is, hogy az ember nem rugaszkodik el annyira a valóságtól és elkezdi komolyan számba venni, mérlegelni, hogy ebből még akár lehetne is valami.

sea-view-cottage-

Házakat nemcsak sétáim során szeretek nézegetni, de ha úgy tartja kedvem, akkor szívesen böngészem őket a helyi ingatlanosok oldalán is. Így bukkantunk rá annak idején álmaink lakására is. Persze szem előtt tartottuk, hogy mik a lehetőségeink és az alapján választottunk kategóriát és a lehetséges határokon belül nézelődtünk. Nagyjából tudtuk, hogy mit akarunk és azt is, hogy mit vehetünk meg. Fontos volt, hogy világos legyen a lakás, két hálószobás és persze legyen hozzá erkély is. Tisztában voltunk az anyai korlátainkkal is, így ezen adatokkal kalibrálva indultunk el virtuális utunkon. Hamar meg is volt a kiszemelt példány és nagyon rövid idő alatt bele is szerettünk. Ezután szinte minden nap elmentünk a ház előtt kocsival, csak hogy mindig láthassuk, érezhessük és kezdjük lassan megszokni. Így egy idő után már teljesen olyan érzés volt, mintha a mi tulajdonunkba lenne, mintha hazajönnénk. Ezek után nem engedhettük kicsúszni a kezünk közül. Néhány hónapon belül be is költöztünk.

Most bemutatom nektek, az én legutóbbi kis kedvencemet. Nemrégiben fedeztem fel, egy Mandyvel tett sétám során. Amikor elmentem az épület előtt egyszerűen elfogott egy érzés, hogy milyen otthonos, szép és kényelmes, milyen jó lenne itt élni. Aztán persze hazamentem és egyből rákerestem nincs-e eladó lakás az épületben. Szerencsém volt, épp hirdettek egyet, így volt alkalmam nemcsak kívülről, de belülről szemügyre venni. Kellemes épület, óceáni kilátás, friss levegő, szép, világos szobák, nagy terek és szemet pihentető színek. Mi több kell ennél? Nem mintha költözni terveznénk mostanság, de mint említettem, álmodozni szabad, sőt kötelező!🙂 Az említett új kis kedvencemről itt nézegethettek képeket

Te szeretsz házakra vadászni?  Mi az aktuális kedvenced? Szívesen várom a linkeket, képeket!


4 responses to “Álmaim otthona

  1. Bogcsi szerint:

    Én is imàdok nézelôdni, hàzak, lakberendezés, kertrendezés… Minden érdekel! * Jut eszembe! A héten a rendelöben, kolléganôm fiôkjàban meglàttam egy Oral-B Kolibri csomagot. Fantàzianév. Egyfajta fogtisztìtô. -> Rögtön asszociáltam a madárkára, hosszú csőrére…Aztán egyből a Te képed ugrott be, a “kolibrietető”… De szerettem a környéketeket bemutató képeket! Mosolyogtam, ahogy eszembe jutott a “kolibrietető”, emlékszem, el sem hittem, hogy nem olvasom félre…!😀

  2. Bogcsi szerint:

    ui: Én itthon most a Dunakanyart nézegetem, … A kilátás és a nagy, tágas terek álam is szempont. Ha nem is minden szoba, de legyen a legfőbb élettér (napoali-konyha) tágas és világos. Szeretem, ha terasz is kapcsolódik a nappalihoz, ezzel kinyílik a tér a természetbe… Ó, én imádok álmodozni !

Vélemény, hozzászólás?

