Türkiztoll

Színezd ki vele a hétköznapokat! :)

Ajánló: fejoseva.com

- szeptember 30, 2015

Mindenki hallott már Fejős Éváról, hisz az írónő évente minimum két új regénnyel jelentkezett az elmúlt nyolc-tíz évben. Én is hallottam már róla, odáig valahogy mégsem jutottam, hogy el is olvassak tőle valamit. Lehet, hogy szegényes kifogás, de én az időhiányra fogom mindezt.

Nem újdonság már, hogy rengeteg jó könyv van, de sajnos idő annál kevesebb, amit olvasásra fordíthatunk. Két munkahelyen dolgozom és háztartást vezetek, amiket nem kifogásként írok le, de mégiscsak tények. Emellett foglalkozom a bloggal és könyvet írok, ami mind-mind örömmunka és élmény számomra. Próbálok minél több időt szakítani olvasásra is, hogy legyen miből táplálkozni, ihletet meríteni és csak úgy egyszerűen kikapcsolódni, lelket melengetni. Valami oknál fogva azonban ezek közé a könyvek közé nem kerültek be Fejős Éva írásai. Eddig…

fejoseva

Hétvégén ugyanis anyukám telefonon felolvasott nekem egy-egy cikkrészeltet az írónővel készült egyik interjúból, aminek nagyon megragadtak bizonyos részletei. Különösen azok, amelyekben Fejős Éva az írás iránti szenvedélyéről és a mindennapjairól mesél. Nagyon szimpatikus a dolgokhoz való hozzáállása, jó volt mindezt hallgatni, számomra is nagyon ismerős érzésekről, érzelmekről beszélt. Teljesen magával ragadott az írás iránti szerelme és azon nyomban rákerestem a honlapjára, a fejoseva.com-ra is.

Ott aztán volt miből válogatni, dúskáltam a jobbnál jobb írásokban! Így végül még mindig nem jutottam el az írónő egyetlen regényéig sem, a blogján található bejegyzések közül azonban végigböngésztem mindet, ami kicsit is felkeltette az érdeklődésemet és higgyétek el, az nem kevés, van belőle majdnem egy regényre való.🙂

Különösen az írásról szóló cikkeivel töltöttem el sok időt, hisz mint azt már ti is tudjátok, imádok az írásról írni és olvasni egyaránt. Szerencsére ezzel nem csak én vagyok így, épp ezért nagyon sok jó és hasznos bejegyzésre bukkantam. Ezekből szeretném most a számomra legkedvesebbeket megosztani veletek is. Ha van kedvetek, kövessétek ti is Fejős Éva hivatalos oldalát a facebookon is, mert ott is nagyon sok érdekességgel gazdagodhattok napról napra, ha figyelemmel kíséritek írásait.

Éva újságíróból lett hivatásos író, első művét 32 éves korában adta ki álnéven és a következőt 8 évvel később publikálta, már Fejős Éva néven. Jó hír azoknak, akik félnek attól, hogy sohasem érik el az áhított sikert. Hisz ő is egy bizonyíték rá, hogy sohasem késő elkezdeni.

A legfontosabb tanácsa, hogy magunknak írjunk, ne azért, hogy híresek, vagy gazdagok legyünk, mert az úgy is lejön az olvasónak. Ha a magunk örömére írunk, akkor azt olvasóink és észreveszik és nekik is élvezhetőbb lesz a mű.

Az írásról szóló bejegyzéseit itt találjátok, válogassatok kedvetekre!🙂

 


5 responses to “Ajánló: fejoseva.com

  1. Bogcsi szerint:

    Szió! Örömmel olvasom az ajánlást. Nemrég fedeztem fel magam is, h mennyire klassz az oldal. Facebookon régebb óta követem az irónőt, nem rég` pedig Instagramon is. Szerintem 5 éve olvastam tőle először, tetszett, de nem volt áttörő élmény. Szimplán kellemes volt. Idén nyáron olvastam tőle a Cuba Libre-t. Nem tudtam letenni. Aztán pár hete az “Instán” nyertem egy könyvet tőle, egy az Erawan kiadó gondozásában megjelent sorozatból. Annyira tetszett, h e-book formában megvettem a 2. kötetet. Októberre is kinéztem egy olvasmányt. Szerintem iróként is érdekes, színes egyéniség, és a kiadó arculata, nőies iránya, a fordításaik is klassz és figyelmet érdemel.

    • manetti9 szerint:

      Oh, milyen kis ügyes és szerencsés vagy! Gratulálok a nyereményhez!:) Én is figyelemmel kísérem az Erawan kiadót is és valóban nagyon sok nyereményjátékot hírdetnek, ami igazán klassz. Azóta elkezdtem ám olvasni a Mert nekünk szeretnünk kell egymást és meg kell mondani, tényleg jó stílusa van, ráadásul évente két könyvet produkálni, azért nem semmi teljesítmény. Azt hiszem példát vehetünnk az írónő produktivitásáról.🙂

Vélemény, hozzászólás?

