Türkiztoll

Színezd ki vele a hétköznapokat! :)

A cél felé lépésről lépésre

- október 28, 2015

A minap egy videót küldött át az unokatestvérem, amelyen a hétéves kisfia olvas fel hangosan A vén gesztenyefa árnyékából. Teljesen meghatódtam, hogy ez a drága kisfiú egy olyan könyvet olvasgat, amelyet én írtam és történetesen az én és az anyukája gyermekkoráról szól. Hogy rohan az idő és milyen különös az élet! – gondoltam. Nem sokkal később jött egy újabb üzenet az unokatesómtól, hogy a kisfia milyen büszke rám és azóta teljesen beleszeretett a könyvbe, sőt, mi több, ő maga is író akar lenni. Kaptam kép képet, az egyiken egy gyermekrajz, a kisfiú ugyanis már el is készítette a könyv borítóját, szép rajzzal és címet is adott neki, sőt bele is fogott az írásba. Könnyekig meghatódtam, eszembe jutott, amikor szinte gyerekként én magam is megírtam első könyvemet és én is elkészítettem a saját borítómat egy harmatgyenge számítógépes grafika formájában és nagyon büszkén ki is nyomtattam azt.

vizual.

Örülök neki, hogy példaképe lehetek ennek az édes kis gyermeknek. Még akkor is, ha csak rövid időre . A gyerekek sokszor csak rövidtávra terveznek. Lehet, hogy holnap már pilóta akar lenni, vagy tűzoltó, de a lényeg, hogy ma író és nekem ennyi már elég. Lehet, hogy anyukája megőrzi neki ezt a rajzot és tíz év múlva az emlékek között kutatva ismét rábukkan majd erre a lapra és eszébe jut minden és újraéli ezt az élményt, ezt az érzést és ismét feltámad benne valami. Ki tudja, talán ez egy nagy karrier kezdete és én boldog vagyok, hogy részese lehetek, ha csak néhány pillanatra is. Boldog vagyok, ha reményt, szikrát, ötletet, álmokat adhatok.

Igen, bizony minden így kezdődik. Egy álommal, egy gondolattal. Mindössze egy aprócska kép a fejünkben elég ahhoz kezdetnek, hogy később valami óriási dolog szülessen belőle. Elég, ha van fantáziád és van hozzá hited. Legyen bármi is a célod, kezdetnek ez mindenképp megteszi.

Anyukámnak elmeséltem a történetet és hogy milyen büszke vagyok és boldog. Ő erre elmondta, hogy mielőtt apukám megvette volna élete első kocsiját, bizony hosszas álmodozás előzte meg. Mielőtt még lett volna rá pénzünk, már megvette a kocsihoz az elakadásjelzőt, biztos, ami biztos alapon. És én mosolyogva hallgattam a sztorit és rájöttem, hogy bizony mindig így kell kezdeni.

Mielőtt megvettük volna mostani lakásunkat, sokszor csak ábrándoztunk róla és minden nap erre jöttünk, hogy minél többet láthassuk. Végül az álomból valóság lett.

A lényeg, hogy lássunk magunk előtt egy célt, egy jövőképet, legyen egy álmunk. Nem muszáj ám az egész folyamatot egyben látni, mindig elég, ha csak a következő részcél van előttünk. Elég a következő lépcsőt látni, nincs szükségünk egyszerre az egész lépcsősorra.

Kapcsolódó bejegyzések:

Tervek, álmok, célok

A sikernek egyetlen titka van

Határozd meg a célod!

Sikerkalauz

The iron lady’s 5 iron rules

A siker 21 szabály B.T. szerint

Bontsd részekre a tennivalókat!

Az optimisták viselkedési szokásai


Vélemény, hozzászólás?

