Türkiztoll

Színezd ki vele a hétköznapokat! :)

A legszebb mondat

- november 11, 2015

A 2013-ban alakult Budapest Voices arról nevezetes, hogy magyar slágereket dolgoz fel capella stílusban. Az első munkájuk a Tankcsapda egyik slágere, az Adjon az ég volt, a legújabb pedig a Kimnowak egyik legszebb dala, a Gyémánt.

Ehhez a rendkívül jól sikerült feldolgozáshoz rendkívüli videó klip is készült. Megkértünk embereket, hogy írják le mi volt a legszebb gondolat, amit valaha mondtak nekik.  – olvasható a klip kezdő képkockáján.

Ezután pedig a kisfilmben szereplő 39 ember megosztja velünk azt a bizonyos mondatot, amelyet oly nagy kincsként őriznek. Van köztük romantikus, van megható, vicces és komoly egyaránt, a lényeg, hogy mindegyik elér az emberek szívéhez és azt hiszem ez a lényege egy üzenetnek. A kisfilm készítői Regős Ábel és Sánta Balázs célja az volt ezekkel a bizonyos üzenetekkel, hogy felhívják a figyelmet a dicséret erejére és fontosságára.

Ha elgondolkodnom, hogy számomra mi a legfontosabb mondat, akkor hirtelen nem jut eszembe semmi. Egy perc múlva viszont annyi minden, hogy nem is tudnék közülük választani. Mindegyik a szeretteim szájából hangzott el és egytől egyig olyan fontosak, hogy máris könnybe lábad a szemem tőlük…

Számodra mi volt a legszebb mondat, amit valaha mondtak neked?

Forrás: index.hu


6 responses to “A legszebb mondat

  1. Bogcsi szerint:

    ” …tudom, hogy meggyógyitasz majd az arany kezeiddel, mert neked arany kezed van…” K. Dani 3 éves kisfiú.

    • Bogcsi szerint:

      Most ez jutott eszembe, ahogy néztem a klippet és másokat. Képzeld egy ismerősöm is benne van! A hangszerboltos fiú. Férjem kollégája. Ismerem egy ideje már a formációt, pont a férjem által. A munkája révén van kapcsolata az egyik alapítóval. Ő mutatta nekem a dalaikat, nagyon egyedi, kedvelem őket, de ezt a klippet csak most láttam. Klassz, köszönöm. A dalt mindigis szerettem, így új értelmet kapott.

    • manetti9 szerint:

      de ééééédessss!!!🙂 Nekem anyukám mondja mindig ezt az arany kezeidet, ha megmasszírozom és ez nekem is nagyon kedves kifejezés🙂

      • Bogcsi szerint:

        Egy ovis kisfiútól meglehetősen szokatlan. De ő nagy “hódító”, elolvadok tőle, anyukája mondta hogy óvónőknek, bolti eladóknak mindenkinek kedveskedik. Nagyon édes pofa! Egyetlen egyszer sírdogálva jött be, el sem hittem. Kérdeztem, mi a gond. Mire mondja, hogy otthon hagyta a matricát amit nekem akart hozni. Hogy most én kapjak jutalmat! Aztán legközelebb elhozta. A határidő naplóm borítójára tettem, egy piros autó, tollal ráírva Danitól.

      • manetti9 szerint:

        Kis tündérfiú🙂

Vélemény, hozzászólás?

