Türkiztoll

Színezd ki vele a hétköznapokat! :)

Vasárnapi tanmese – Egy gyermek imája

- július 3, 2016

little-boy-resting-his-rucksack-sitting-ground-amongst-rocks-behind-back-as-takes-breaks-hiking-33453296.jpg

Egy nap a fák között sétálva nagyon meglepődtem, amikor egy gyermek hangját hallottam. Követtem a hangot és megpróbáltam megérteni a gyermek szavait, de hiába. Végül megtaláltam egy kisfiút egy sziklára telepedve és rájöttem, hogy miért nem volt a szavainak értelme: az ábécét ismételgette.

  • Miért ismétled az ábécét annyiszor? – kérdeztem

A gyermek így felelt: – Imádkozom.

Nem tudtam mást tenni, csak nevettem.

  • Ima? Mindaz, amit hallok, csupán az ábécé.

A gyermek türelmesen elmagyarázta: – Nos, nem ismerek minden szót, ezért a betűket adom Istennek. Isten tudja, hogy mit akarok mondani…


Vélemény, hozzászólás?

